Nu har ruskpricken kommit hem!

Sv: Nu har ruskpricken kommit hem!

Förjäkla söt lite rackare!

tyvärr efter en stund glömmer man bort att dom varit så små o söta. Så när dom är som hemskast då får man sätta på datorn i minnas tillbax o kolla på unghunden som sliter sönder mattan :-)
 
Sv: Nu har ruskpricken kommit hem!

Han är för stunden väldigt ohemsk. ;) Det hemskaste han gör är att gny lite ibland när han ska sova och ibland kaxa sig mot oss, men när han väl somnar sover han så snällt och fint. Ja, och så har han lite dålig impulskontroll och tänker aldrig efter före förstås. Han vet att man inte får bita i husses och mattes skor, men han kan liksom inte låta bli... Jag ser inte fram emot trotsåldern!
 
Sv: Nu har ruskpricken kommit hem!

Han är för stunden väldigt ohemsk. ;) Det hemskaste han gör är att gny lite ibland när han ska sova och ibland kaxa sig mot oss, men när han väl somnar sover han så snällt och fint. Ja, och så har han lite dålig impulskontroll och tänker aldrig efter före förstås. Han vet att man inte får bita i husses och mattes skor, men han kan liksom inte låta bli... Jag ser inte fram emot trotsåldern!

har aldrig stött på nån trots ålder överhuvudtaget men däremot könsmognaden att alla fläckar blir jäkligt intressanta.
 
Sv: Nu har ruskpricken kommit hem!

Ruskprick är översexuell (sexuell)
Han är kåt som ett djur
Han får sitta i bur...

;)
 
Sv: Nu har ruskpricken kommit hem!

For your viewing pleasure ;):

ruskprick4.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 697
Senast: Anonymisten
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 586
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 444
Senast: LelleLilla
·
Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 280
Senast: Maddix24
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp