Nu har jag testat rida med baksele, bilder.

Nikki o Fabian

Trådstartare
Ja lite dum var jag nog för jag testa nya gjorden tillsammans med bakselen så jag vet inte vilken som gjorde mest, men sadeln låg iaf på plats hela turen som var i två timmar.
Här kommer bilderna:
utanfrporten.jpg
[/IMG]
trav2.jpg
[/IMG]
frieserlik3.jpg
[/IMG]
Jagofabbevidudden.jpg
[/IMG]
Finvidudden.jpg
[/IMG]

Sv: Nu har jag testat rida med baksele, bilder.

Vad fina ni är. Verkar vara en trevlig tur som ni är ute på. Du får prova gjorden utan bakselen en annan gång. Annars kanske du får börja rida med baksele på......

Becca85 skrev:
Vad fina ni är. Verkar vara en trevlig tur som ni är ute på. Du får prova gjorden utan bakselen en annan gång. Annars kanske du får börja rida med baksele på......

Ska dressyra imorrn utan baksele o hoppas på att sadeln ligger på plats utan bakselen.

Tack förresten.

Ja, ni är verkligen jättefina ihop! Bakselen sitter snyggt också tycker jag, men pröva igen, en sak i taget, och återkom sedan - om du vill! ;) :bow:

fint träns du har var har du fått tag på det? fina bilder

Aha :idea:

Det var ju en ide....har jätteproblem med mitt russto där ingen sadel verkar passa!! Sadeln bara glider fram och jag vill ju inte spänna svanskappan hur hårt som helst!

Har du provat igen med bara bakselen? Hur funkade det då? Var fäster du bakselen i? Gjorden? Måste testa!!

Iris71 skrev:
Aha :idea:

Det var ju en ide....har jätteproblem med mitt russto där ingen sadel verkar passa!! Sadeln bara glider fram och jag vill ju inte spänna svanskappan hur hårt som helst!

Har du provat igen med bara bakselen? Hur funkade det då? Var fäster du bakselen i? Gjorden? Måste testa!!

Nej jag har tyvärr inte det. Jag hatar nog att rida med sadel har jag kommit fram till så jag har inte engagerat mej, får se om den nya sadeln får stanna överhuvudtaget.

Jag har fästen bak i sadeln som jag annvände mej av, jag tog ett bensnöre till ett täcke o satte på mitten av ryggstycker så den inte ska kunna glida bak. Sen har jag jag satt den runt gjorden bara.

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
16 870
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 191
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 880
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka