Nu har jag hittat min bebis!!!

C

chaccoteya

Är tvungen att lägga ut bilder på min bebis, var och kollade på honom igår och det blev några timmars bilfärd men det var det värt verkligen :love: längtar så efter att ta hem honom:love:

Bebis med sin pappa

index.php

Bebis busar med pappa

index.php

Sv: Nu har jag hittat min bebis!!!

Tycker jag känner igen gulingen... :) Vart var du och kollade på dom?
Jättefina verkligen även om bilderna var lite små! ;)

Jag kollade på honom i Vingåker, jättetrevlig ägare var det och lätt att prata med.

grattis, förstår att du längtar tills han kommer hem!!!

pussar på mina bebisar, och vill väl inte att de ska åka så småningom....skit, vill behålla alla! :love::love:

men då skulle jag stå med 9 hästar här så småningom, och hur ska jag hinna rida/träna/tävla alla dom:confused::angel::):d

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i många år använt mineralsmink men börjar tröttna på att det är så meckigt att ta med sig, jag tränar ofta på lunchen så skulle...
Svar
9
· Visningar
735
Senast: 95johsv
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Cactus
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka