Nu har dom vet bes nere i Spanien!

Sv: Nu har dom vet bes nere i Spanien!

Bad news...

Pikaboo utesluten pga hälta och metabolik.
Alltså bara 3 ryttare kvar i laget, som förövrigt ligger ganska risigt till för medalj, som det ser ut nu.

Nu får vi hoppas att Filieri, Patos och Cadam tar sig imål, samtidigt som en hel del i de andra lagen inte gör det.

En norsk tjej kom 5a!!
Rider : GUTUBAKKEN Victoria Horse : IBN ARARAT Age :1997
Hon låg 36a i första grinden och jobbade sig uppåt avslutade med sista slinga på 24km/h. Grattis Norge!
13 godkända imål just nu ingen svensk....

Anneli slutade på 18e plats efter en sista slinga på 11km/h. Grattis godkänd ritt!

Nu har de uppdaterat och Anneli är inte med på listan? Norskan har flyttats till 6e plats.

Nu har jag talat med med min utsända på plats. Anneli's häst är utesluten på hälta, så där rök laget.
Liza red i mål precis nu, jag fick hejaklacks-ropet rakt i örat.:)

Ebba är snart på väg in i mål. Medan Frida och Linn är på väg ut på sista slingan.
Där är det frågan om de kan hålla sig inom max-tiden.

Nu har jag talat med med min utsända på plats. Anneli's häst är utesluten på hälta, så där rök laget.
Liza red i mål precis nu, jag fick hejaklacks-ropet rakt i örat.:)

Ebba är snart på väg in i mål. Medan Frida och Linn är på väg ut på sista slingan.
Där är det frågan om de kan hålla sig inom max-tiden.

Tråkigt med uteslutningarna! :(

Vid ca. 17.30 kom det senaste sms från Frida, http://sobraobarrax.blogg.se/

Som jag uppfattar det så bör väl Frida & Linn var en bra bit på väg på sista slingan?

/Camilla

Anneli och Maria uteslutna, övriga svenskar godkända.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 650
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Lavinia
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 683
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar