Nu har dom vet bes nere i Spanien!

K

Kesella

Oj vad det är spännande! Nu har dom vetbesiktning. Sen ska laget tas ut! Vi håller väl alla tummar vi har för att det ska gå bra för sverige! Det är jättekul att se bilder och höra lite vad de hittar på!
:bump:

Sv: Nu har dom vet bes nere i Spanien!

sitter och håller tummarna härhemma ! ;D

Oj vad det är spännande! Nu har dom vetbesiktning. Sen ska laget tas ut! Vi håller väl alla tummar vi har för att det ska gå bra för sverige! Det är jättekul att se bilder och höra lite vad de hittar på!
:bump:

Alla svenska hästar godkända enligt rapport från Frida Söderström!:bump:
http://web.telia.com/~u55016764/, Klicka på BLOGG!
/Camilla

Jag som hoppades att Ebba skulle få rida utanför laget, för att kunna rida helt oberoende av andra, eftersom jag tror hon sitter på den bästa/säkraste hästen.

Nån som vet hur de tänkte när de tog ut laget?

Eller är det som jag nu tror, att de som står utanför laget är de som har minst chans att fullfölja?

Nu är laget att representera sverige utsett!
/Camilla

Jag som hoppades att Ebba skulle få rida utanför laget, för att kunna rida helt oberoende av andra, eftersom jag tror hon sitter på den bästa/säkraste hästen.

Nån som vet hur de tänkte när de tog ut laget?

Eller är det som jag nu tror, att de som står utanför laget är de som har minst chans att fullfölja?

Jag hittade detta på ridsports hemsida, http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&m1=45242&a=76431
Kanske en förklaring till hur laget valdes ut?
/Camilla

Efter 1 grind är ställningen för våra svenska team följande,

Ebba/Patos nr.28 14km/h
Lisa/Kristall nr.31 13.8km/h
Anneli/Filieri nr.34 13.7km/h
Maria/Pikaboo nr.37 13.6km/h
Frida/Cadam nr.54 12km/h
Linn/El Pepas nr.57 11.6km/h

Minimihastighet är 11km/h

...men kan den som leder klassen verkligen gått in i grinden med en puls på 40? :confused:

Det är 65 startande totalt och 10 nationer ställer upp med lag.

Ingen som har kontakt med groomar på plats så vi kan få lite löpande från banan?

De 26 första är igenom grind 2 och ingen svenska i sikte ännu. Spännande. Såg ni hur tight de 30 första hade intid till grind ett? Det var pulstiderna som satte placeringarna. Några gick på dryga minuten, andra behövde över 7 minuter. Där finns tid att tjäna.

Jag kan inte se att det står 40 på puls, den som leder hade 56 i första och 64 i andra??

Men men, nu är ju svenska annelie på 27 plats och Liza på plats 31, Ebba på 35, Maria på 38 och av de andra syns inte till ännu

Jag menade efter första grinden.

Nu vete sjutton vart den hästen tagit vägen. Både ryttare och häst hette "van der" nånting.
Antagligen har väl hästen dött av hjärtstillestånd. ;)

ahaa :D Jaa antagligen, det var ju en himla låg puls det där! :rofl:

Nu är Linn och Frida på plats 53 resp 54 :) Himla bra system det där med transponder!

Anneli ligger 12:a endast 10minuter efter ettan!! en etapp kvar..

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 650
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Lavinia
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 683
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar