Nu blir de ungar!!!!

Oliwen

Trådstartare
Just i detta NU håller min lilla kanintjej på å dra päls!! Hon har haft ungarna i magen nu i 31 dagar å nu håller hon på å "pälsar" in boet:D
:banana::banana::banana:

Sv: Nu blir de ungar!!!!

Får hoppas att det går bra då! Och bilder får du ju lägga in på ungarna sen såklart! :bump:

Sv: Nu blir de ungar!!!!

Nu är dom här!!!:bump: 3 blev det och dom är alla runda å varma så jag hoppas de går vägen den här gången.... Hon har haft 2 ungar förut som nästan var kalla från början,men då gjorde hon inte nått bo utan la dom direkt på spånet:confused: Nu har hon världens största halmhög å massor med päls så de går knappt å hitta dom:D

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 029
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 963
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 036
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar