NU Är Jag TRött På Allt!

T

teess_aan

Jag ringer och ringer till många vetrinäre men får man nån som lyfter på luren? nej! och jag ringer på dom tiderna när dom säger att dom skall kunna bli nådda men nej det går inte att få tag på nån! HJÄLP!!:bow: :cry: :confused: :crazy: :eek: :(

Sv: NU Är Jag TRött På Allt!

har du inte pratat in medelande på mobil svar ? man kan även rådfråga dom stora klinikerna. dom svarar alltid (tex. helsingborg).

jo jag har typ pratat in 3 meddelande hos varje vetrinär jag ringt, men man måste väl boka tid på klinik? nån bra klinik i göteborg?:bow:

tips på kliniker runt gbg. har du ju redan fått. titta i telefonkatalogen eller sök på tex. hitta.se. är det idag du lämnat medelande ? dom flesta har tel. tid mellan 8-9 på morgonen då svarar dom, även om det kan vara upptaget länge. bara att fortsätta ringa ;) distriktsveterinären kan man ju få tag på dygnet runt.

är det riktigt allvarligt så tar kliniken imot direkt (om den har jour öppet)

oj...glömde att jag frågat det...:D :p

Jag har ringt dom tider då dom har telefon tider men dom har inte svarat,har då ringt hela den timman...

jap jap, veterinärer o hovslagare!! hopplöst, men jag har äntligen hittat en som e ganska lätt o få tag i o kommer i alla fall rätt dag. finns säkert många ounktliga men jag har då inte träffat nån

Vrför skall dom vara så svåra och nå? det är skamligt men nu har jag äntligen fått tag på min riktiga vet. som varit ledig i några veckor...äntligen kan han komma och ":bow: :p :D :cool: :banana: rädda" min ponny

och vad var det för fel på ponnyn??

JAg menar, nu har det ju gått över ett dygn.. :confused:

AM

putt putt :angel: har du fått ngn. ordning med era problem än ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 836
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 786
Senast: hundtant
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat