nu är hunden stor *bild bevis*

I

Izabel

ni kommer säkert ihåg träden ja la ut för JÄTTE LÄÄÄNGEEE SEEEN
de va typ i februari-06 ja la ut den på mitt lilla älsklings troll till shäfer
sen nu hur STOR hon har blitt

När vi köpte henne:
5088010.jpg

5088018.jpg

5088011.jpg

5088012.jpg

5088016.jpg



här är en bild på henne som togs i sommras:D
5088020.jpg

kommentera
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

ja de tror jag hon öär :)
hon har en sjukt konstig färg, hon har som en svart rand på svansen:P
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

Jätte sött, men gärna en lite nyare bild för hon ser ut som en unghund på det där fotot lite gran tycker jag + att vi älskar massor utav bilder här :)
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

men ja kommer inte ihåg på rakarm
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

mmh, men lite svårt att tänka just nu hahah :rofl:
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

Det var en väldigt fin hund du har! Men jag är också nyfiken på om hon är renrasig... fick du ingen stamtavla när du köpte henne så är hon förmodligen inte det. Synd på en så fin hund i så fall!
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

men ja kommer inte ihåg, ja är ganska säker på att hon är renrasig,
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

men ja kommer inte ihåg, ja är ganska säker på att hon är renrasig,

oki.......:confused:
är hon reggad i SKK?? (du kan ju själv kolla upp det i Skk's hunddata,där fyller du i hundens reg/id nr eller fullständiga namn)
Kommer det inte upp ngt där så är hon inte reggad=blandras...

vet inte din mamma eller ngn annan i din familj om ifall hunden är renras eller ej?? så att du kan fråga dem alltså..


Tycker bara att det är liiiiiiite konstigt att man inte "minns" om ens egen hund är renras eller ej..minns du inte när du/ni köpte henne? kollade ni inte på andra "schäfer" hundar hos en uppfödare eller dyl?? Minns du INGET från uppfödaren ni köpte hunden ifrån??

Det är ju ändå något man Bör minnas tycker man...:cool:
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

men asså, jag va inte ens med å köpte hunden :S
jag har lixom inte ens frågat om den är renrasig eller så, har inte brytt mig så mkt
 
Sv: nu är hunden stor *bild bevis*

Nähä? Men det är din hund? Du måste väl iaf veta om du har några papper på henne?
Fin hund iaf!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 392
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 320
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
21 956
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 119
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp