Nu är han här!

Nila

Trådstartare
Min tidiga julklapp tillmig själv kan man väl säga :) Hämtade honom i söndags.
Pappa sa att man kan se att det är min hund, och det är inte dåligt efter bara några dagar :)
Han skötte sig jättebra i bilen hem. Blev inte mycekt att sova första natten för nån av oss, men igår natt gick det ganska bra :) Förhoppningsvis sover han ganska mycket i natt också. Lite jobbigt när man går ut med han mitt i natten och han vill leka när man kommer in, och man själv bara vill sova igen :) men det ska väl gå över efter ett tag.
Just nu ligger han vid mina fötter. Han är så härlig. Vill gärna vara med och busa och bita i mina kläder såklart :) men det går ganska bra att avleda uppmärksamheten med annat han får bita på.
Men nu är han här, så jag behöver inte längta längre :)
Lägger in nån bild imorrn.

Sv: Nu är han här!

Här är sötnosen.

2dl29up.jpg

29puhj7.jpg

Tack! :)

Han är helmysig, när han inte leker vildbasare :) Men det är inte så ofta.
Idag har jag och pappa besökt en som han känner och hade valpen med oss. Inte ett ljud i bilen. Han ligger och sover/vilar. :) Så det lär ju inte bli nåt problem att ta honom med sig nånstans.

Åh jätte söt!:love:

Har du några speciella planer i framtiden för honom? (lydnad, apportering, spår el dylikt)

Tack :)
Agility och lydnad, kanske nån utställning. Han kommer få bära mycket, som förra hunden, även om det inte kommer bli nån jaktträning.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
440
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 333
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 159
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka