Nu är han bokad=)

F

Flo-Jo

Hund Nr 3 kommer till Oss i Sommar.
En kär liten pojk vid namn Vegas kommer att hämtas i mitten på Juli i från Ungern.

Mycket ska fixas och planeras,Uppfödaren skickar bilder flera gånger i veckan..Han är så vacker.
Hna blir min första import-

Någon mer som har Importerat ??:)

Här är han Vision of Vegas Of Nordica *Vegas* Just nu 10 Veckor gammal Siberian husky.
Han är lite yngre på bilderna här då jag inte får loss dom andra från hotmailen :(

vegas%206w%2001.jpg

venus%2010%20w%2001.jpg

u%20shadow%207w01%20candid.jpg

Sv: Nu är han bokad=)

nää fyy vilken vacker hund :love: och en sibbe osså :bow: har alltid velat ha en men där ja bor finns ingen snö eller släde hehe men vackra det är dom

Nej men gud va söt :love:

Har importerat från Norge, om det räknas, men det var genom en uppfödare i Sverige. Det var hon som skötte all kontakt osv. så någon erfarenhet av det har jag inte :D

Jag döööööör :love::love::love: Vilken underbar krabat!! :love:

*KL* Såg förresten i din profil att du bor i Lund. Jag mötte två vackra huskys förra året när jag var ute med min lilla labbe-valp (på Östra Torn), kan de ha varit dina? Man ser inte många huskys, och i Lund var det nog den enda gången jag stött på några.

Tack så mycket=)
Han är fräsig lille plutten =)
Hoppats uppfödaren skickar lite fler bilder snart=)

De kan ha varit jag , jag har en svart/vit och en Silver (grå).
Jag vet att de har funnits två svarta tiker på ÖT dom är tyvär omplacerade nu men dom var nog där vi den tiden som du träffade på dom.

Jag bor själv i Skåne utanför Lund-Och här finns ingen snö =)

Dom behöver inte leva i snö eller i kalt klimat.
Motion är nr 1 har man en go sval plats och en pool på sommarn så funkar Skåneland=)
Dom stora kennlarna finns trotts allt i Spanien,Italien och Thailand =)

Tack så mycket=)
Han är fräsig lille plutten =)
Hoppats uppfödaren skickar lite fler bilder snart=)

De kan ha varit jag , jag har en svart/vit och en Silver (grå).
Jag vet att de har funnits två svarta tiker på ÖT dom är tyvär omplacerade nu men dom var nog där vi den tiden som du träffade på dom.

Då var det nog dina jag träffade, för jag minns att de inte var svarta. Jag tycker att det är en himla vacker ras, framförallt teckningen i ansiktet. :love: När jag var yngre trånade jag efter sådana, och ville inget hellre än att skaffa en sån. Dock är det inte rätt ras för det jag vill använda min hund till (räddningshund), så det blev en turbo-labbe istället :p (http://www.atlasweb.dinstudio.se).

Om jag minns rätt så finns det två olika typer: drag-huskys och show-huskys. Är det så?

Vilken fin sida du har!:)

De finns faktiskt 3 olika typer Sprint (lite yunnare längre ben påminer mer om en Wippet eller liknande i kroppen sen finns de Race som är lite grövre som brukar bli lite högre oxå max måttet på en husky är 59-60 dom Racen brukar överstiga deta och man ser dom oftast i spanet än i utställningsvärlden.
Sen har vi som du skrev Show grov muskulös mer kropp hellt enkelt dom är mer jämna i växten oxå.

Du kan gå in på www.Fridha.se där är mina två pojkar Ikaros är Race och Oscar en liten show precis som Vegas är=)

Tack för svaret och komplimangen:D! Fin sida du har också. Och Oscar, vilken snygging! :love:

Det var det sötaste jag sett på länge!!!:love::love::love:
ÅHH,gud vilka ögon!!Man drunknar ju i dom!

Liknande trådar

Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 216
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Till denna underbara varelse :love: http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg Men vad ska...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 090
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka