Nu är glada julen slut slut slut...

Sv: Nu är glada julen slut slut slut...

Dom som inte blommar för tillfället har jag ställt in i ett rum som vi nästan aldrig är inne i, där hänger vi bara tvätt i princip. Så dom ser vi ju inte så ofta ändå! :) Men det kanske inte är alla som har den möjligheten :p

Flera dekorativa värmeljuslyktor hängda i olika höjder tror jag hade varit fint.
Hur har du det med gardiner och sånt?

Vilken stil har du? Jag har inte stil för såna här lampor men jag skulle gärna vilja hitta någonstans att ha dem, det är plexiglasskivor som lyser med "inbränt" LED-ljus.
De finns i flera olika mönster och storlekar. Lite dyra i investering men väldigt billiga i drift!

till%20havs%2054x74cm_big.jpg

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 402
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 444
Senast: KSF
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 908
Senast: Texaz
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka