Nu är de här!!

Sv: Nu är de här!!

tusen tack:) äntligen fick vi valpar, efter förra gången fiasko! haha
Men nu fick hon valpar för två ggr istället:)

tackar:) lägger ut dem nu..
det blev 7 stycken 4 tikar och 3 hanar, nu hoppas vi alla överlever:) huset kommr va fullt me valpar sen:)

pic_show_id24277391.html

pic_show_id24277370.html

syns bilderna?

Kul med att det är en foxterrier, inte så ofta man hör om dem! Jag har en gammal pigg herre som är en slätfox.

Vill se bilder på dina små underverk nu!

nepp det är ju inte det, vi försökt på förra löpet men då kom det inget så fick hon 7 stycken nu..
la ut bilder innan, men de syns kanske inte:S

detta är strävhåriga:P

testar emd bilderna igen

pic_show_id24277419.html

Senast ändrad:

24277419.jpg

Söta små knorrar :)

Du måste kopiera bildens adress om stoppa in mellan [ img ]

hm tycket jag gjordet det.. hur menar du:S gör som jag brukar göra, kopierar på pixbox(adressen) och trycker sedan på symboeln för infoga bild, e de inte så man gör?

Högerklicka på själva bilden, markera bildadressen och kopiera. För att sedan infoga inom [ img ]

usch där e en som e svgare, men vi får hoppas den över lever, men det ser inte ljust ut, man får hjälpa den till juvret ofta..

Oj så söta :love:, hoppas den lille klarar sig! Håller tummarna.

jo hoppas det med, men den e myckt svag, o ja vet inte vad jag rikmtigt ska ta mig till, läste det fanns någon ersöttning man kunde ge dem..

usch detta e farligt har redan fäst mig vid dem..

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår...
2
Svar
37
· Visningar
4 326
Senast: Ratax
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 915
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31