NU äntligen !!

videnlis

Trådstartare
Som jag marrat och gnällt här om att få köpa tillbaka min fd isis.
NU äntligen, om dryga 2 veckor skall hon bli min. Och bara min.
Och om ni läst mina tidigare inlägg, så har jag haft (lite) fel. Gubben var helt ok med beslutet att köpa henne, fast han gormat och morrat tidigare.
Så nu är jag rätt så lycklig!
Ville bara få lyckla av mej :)

Sv: NU äntligen !!

tack!! det var faktiskt riktitgt viktigt. kunde ju inte vara så gald , om han inte tyckt om ide`n alls..
fast varför han måste vara så totalt emot den , hur länge som helst.. Eller bara jag som inte känner gubben tillräckligt väl..
Så väl känner jag honom dock, att fast det nu är ok, så senast när hästen är flyttad och betald, kommer en gnäll periord. Den brukar gå över , som tur är.

Aha den pållen, lycka till. Bra att köpa tillbaka sin gamla häst. Inga överraskningar när det gäller temperament och ridning.

tack alla!
jag hoppas det går lika bra denna gång som sist.
det är nog en fördel att veta ungefär vad man köper.. lite äldre är hon ju denna gång. men i mycket bättre skick.

tack ska ni alla ha :)
fast jag funderade länge och väl är jag bara glad att jag vågade språnget.
hon gör mej bara så glad :love:

tackar !
jag köpte tillbaka henne för att det kändes rätt. hon är nog "hästen i mitt liv" tror jag..

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 252
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama