Nu är det inge roligt längre

Sv: Nu är det inge roligt längre

Ska vi hejja på varandra bebisar? För värkarna är emellanåt helt groteska men rent tidsmässigt går det ändå inte så mycket framåt. Så nu funderar vi igen om vi verkligen ska få åka in. :rofl:

Kvällen är ju ung. Bebisar verkar ju gilla att komma på natten eller tidigt på morgonen. :D
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

KL

Här är en till som tycker det börjar bli spännande! :D Kul med fler bukebebisar.
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Kvällen är ju ung. Bebisar verkar ju gilla att komma på natten eller tidigt på morgonen. :D

Jag med :angel: Nej men oj :o Alltså... Jag kom 4.48 på morgonen. Ut alltså. Föddes :angel::rofl:

Jag blir så nervös av sådanna här trådar. även gamla man läser med folk som man vet fött för länge sen osv :p
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

heja bebis! det är mysigare att föda på natten, man vet att alla andra sover. sömn lär du inte få mkt av på ett tag iaf! :D

och när du ska krysta - tänk skita ut en soffa! det är samma muskler man använder som vid..... förstoppning typ ;)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Är allt lite avis... :cry: har irriterande förvärkar men mer bli inte...:mad:
Lycka till i alla fall...:banana:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Åhh!! Så spännande!! Nu är även jag nervös.

Här kommer en "lycka till" dans!
:banana::banana::bump:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Wow vad spännande! Hoppas det går bra!

Första sonen föddes 21.21, det var asskönt att ha hela natten på sig att snusa bebis och mysa med honom.

Å andra sidan var det kul att ha hela dagen i den här lyckoruskänslan också, när Alvin kom 06.42.

Aja, bara den kommer uuuuuut så blir nog tidpunkten den minst relevanta :)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Heja heja heja!! :banana::bump:

Hade också planer på att åka in ikväll, men det vete tusan om det blir så. Vi väntar nog några timmar.. har en känsla av att natten kommer bli jobbig. Värkarna är onda när de håller på, men sen är allt som vanligt där emellan. Och så ska det väl vara.. men det känns så konstigt att dra iväg när man mår så pass bra! Lär väl föda i hallen eller ännu värre, i bilen, bara för det..... :D
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Du kommer säkerligen hinna fram, när det är första barnet så brukar det inte gå fullt så fort.

Min andra förlossning startade som PMM´s, vaknade av att vattnet gick vid 3.33. Sedan duschade jag och strosade runt här hemma, i nästan en timme. Halv fem tyckte sambon att vi kanske skulle åka, så det gjorde vi. Kom in på BB en tio över efter fem, blev utmotade ur undersökningsrummet och jag hann knappt greppa lustgasmasken innan sonen ploppade ut 05.42. Har själv lite svårt att fatta att han faktiskt skulle ha kommit i bilen om jag fortsatt i samma slöa tempo som jag tänkt :o
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

*kl*

Tar mig friheten att meddela att jag just fick ett sms från Aningsfull som är på väg till förlossningen nu! :bump: 4 min mellan värkarna sen en timme tillbaka. Får se om det blir nån bäbis eller om det bara är ett väldigt rejält falskalarm.

/Jenny - nervös "bonusmoster"
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp