Nu är det inge roligt längre

Sv: Nu är det inge roligt längre

När min andra sonen skulle födas hade jag oregelbundna värkar tills det var en timme kvar bara.
Det gick mellan 3-7 minuter mellan dem.

Hoppas bebisen kommer idag!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

:angel: Men det måste ju vara fint hemma när bebis ska komma hem för första gången. :D

Fast nu verkar det inte bli någon bebis. Det känns som att det avtar. Det går i alla fall inte framåt. Nyss hade jag 5,5 minuter mellan värkarna och nu är det nästan 15. :cool:
Så jag tror att bebis ångrat sig. Vi som nästan började hoppas. :cry:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Ja, eller hur. Fräcka lilla stycke. Ger oss hopp sådär. Nu är det snart 8 minuter sen jag hade en värk sist.

Tror inte det blir någon minifrida idag. Attans.
Eller så väntar hon väl bara så att vi måste åka in inatt så att det blir lite mer spännande. :p
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Troligtvis är det nåt sånt. Både du och Lasse är ju ganska tröga att få iväg så varför skulle bäbis vara annorlunda? ;)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

:rofl: Du har helt klart en poäng där.
Ska bebis hålla samma tempo som vi så lär det dröja några dygn med värkar. Då lär jag få gå med värkar 2 veckor över tiden också. För jag och Lasse har nog aldrig lyckats med att ta oss i tid till nåt. :angel: :D

Äsch. Nu orkar jag inte klocka längre här. Hundvakten är tillbaka i stan om 2 timmar så det gör inte nåt om bebis är långsam.

Jag borde försöka sova. Men det känns så sabla tråkigt att sova istället för att hoppas på bebis.

Dumma bebis som ger mig falska förhoppningar sådär. :p
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Ja städnoja kan ju vara ett tydligt tecken ;)

Nåja. Det har iaf börjat att röra på sig...
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Men!!! Jag som trodde det var på g. Känner igen det där med msn, jag hade "väntar" som text på min hela tiden tills vi åkte in då ändrade jag till "föder" :D
Min ena kompis ringde tusen gånger om dagen och frågade "har det hänt nåt än" och till slut så blev jag så arg att jag sa att jag tänkte mörda henne om hon frågade en gång till. OM det var något på gång så skulle jag nog berätta det. Hehe. Man får vara lite elak när man är gravid.

Om värkarna gör för djävla ont kan du åka in och få nåt för det så att du får sova, typ lite petidin eller så? Det var faktiskt ganska härligt, som om man var lite småfull ;)
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Värkarna är på gång ordentligt igen och gör riktigt ont. Vi håller på att göra oss klara för att kanske måsta åka in i alla fall under kvällen.
Så nu ska sambon föra stora hunduslingen till hundvakten, hämta lite saker hemma hos mina föräldrar och så får vi se vad som händer.

Jag hoppas att det bär av mot BB under kvällen. :bump:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Härligt (eller nått) :D

"Bara" att kläma ut liten kvar nu då :angel:
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

missa inte förlossningen påväg mot BB :angel: *fniss* kunde inte låta bli :banana: heja heja !!!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Åhhh, vad spännande!! Det låter ju som att det kan vara npgot pågång :bump::bump:
Måste till stallet nu, men får väl logga in senare ikväll och kika efter hur det går för er :D

Lycka till!!
 
Sv: Nu är det inge roligt längre

Jag håller alla tummar jag kan och hoppas på att bäbis vill ut!

Lycka till!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp