Oändligt sorgligt @happyrider . Håller tummarna för att du hittar en fining snart igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla för er omtanke, det värmer!
Ska iväg och provrida ett sexårigt sto strax...
Vill inte vara utan häst längre än nödvändigt
Spännande @tuaphua !!!
Vårat kommer ut framöver här och vi kollar runt lite i våra trakter efter något annat.
Finns dock inget nästan just nu..
Kan hända vi får bo i kappsäck ett tag, fast det tar nog gga lång tid innan vi får sålt mm.
På tal om ovanstående så har jag sovit skitdåligt..Igår svängde det fram en norrman. Han bjöd kontantinsatsen rätt av..Jädla dilemma..Visade sig vara rätt känd inom media och så vidare. Sjukt, det händer inte typ..
Inte här och inte oss..
Ska våga vänta och det går ut på öppna marknaden med ev budgivning som kan ge lite mer klirr.
Men tänk om inte..
Å andra sidan, med den option på mark+huset så är det ett ganska lågt totalpris så det skulle kunna liksom bli mer..Men fasen om inte utan tvärt om..gaahh..
Vi kanske inte fattar vad vi har..suck blir knäpp..
Blir knäpp, ursäkta icke hästiga brydderier
På tal om ovanstående så har jag sovit skitdåligt..Igår svängde det fram en norrman. Han bjöd kontantinsatsen rätt av..Jädla dilemma..Visade sig vara rätt känd inom media och så vidare. Sjukt, det händer inte typ..
Inte här och inte oss..
Ska våga vänta och det går ut på öppna marknaden med ev budgivning som kan ge lite mer klirr.
Men tänk om inte..
Å andra sidan, med den option på mark+huset så är det ett ganska lågt totalpris så det skulle kunna liksom bli mer..Men fasen om inte utan tvärt om..gaahh..
Nu har jag lämnat Hedda på station och är på lyxläger själv. Vilken underbar mat o massa goda viner
Fick första dagen ett skepp att rida. Lång o hög o stark. Kände mig som en smörklick på en het potatis
Sa att jag ville ha en mindre häst med mindre gång. Fick en annan idag i betydligt mer min stil så det kändes mkt bättre.
Åkte iväg o kikade på en 3- åring efter Bravour i em som står i närheten. Väldigt söt häst. Fick se honom löshoppa och sen fick jag sitta upp o skritta runt för att känna på typen. Tyckte att han var helt ok. Skickade film o bilder till sara för det är hon som ska ha. Hon ska själv åka till Skåne imorgon o kika på en treåring efter Dirco Hästak.
Får se om det blir nån eller om vi väntar till hösten. Jag ska inte ha nån ny nu i allafall. Har lite tappat lusten till tävling o träning. Får vara hästskötare o skogsmulle ett tag.
@happyrider hoppad stoet faller dig i smaken. Ett sto har du väl inte haft innan?
Hur går det med fsg? Har ni haft visning. Ligger det på hemnet?På tal om ovanstående så har jag sovit skitdåligt..Igår svängde det fram en norrman. Han bjöd kontantinsatsen rätt av..Jädla dilemma..Visade sig vara rätt känd inom media och så vidare. Sjukt, det händer inte typ..
Inte här och inte oss..
Men tänk om inte..