Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så trist när det inte blir bra för barnen Att det känns så dåligt att man inte kan genomföra programmet. Hoppas hon kommer igen och inte ger upp.Blä..idag är en sådan där dag då jag tycker agility med hund hade varit mycket trevligare att hålla på med.
Var med tösen på lokal dressyr. Jag vart igår hos tränaren och red ett ordentligt pass. Loppan blev riktigt fin!
Idag vart det tjalle tvärvigg..Vet inte vad som gjorde att hon var så extremt svårpåverkad? Gick bara och stretade och dottern var uppgiven och ledsen.
In på första klassen gråter barnet och hästen lika stretig. Så vi valde att utgå. Domaren jättegullig och hjälpte tösen att åtm. kunna skritta i runt i lite avslappnad form.
Tänkte stryka direkt till nästa men barnet ville ge det en chans men hon fick lika dålig känsla.
Så ledsen dotter och förmodligen inte så glad häst heller.
Kan ju vara träningsvärk i kombo med mycket kallare väder och en dålig start på resan då Bellis och Rut kom lösa när dom skulle släppa ut vilket gjorde henne stressad i trailern. Dessutom var dom ihop inte så förberedda. Å så kan ju det vara behov av tandvård, blir åtgärdat på . Barnet måste också rida lite mer med benen men har ju sett dom innan och vet att så här brukar det inte fungera..
Red Bellisbus sen. Gott nerkyld och var väl ingen wow känsla heller så just nu känns det tråkigt och deppigt med hästeriet men jag vet ju att övervägande är det härligt, tror jag..
Imorgon är det visning på huset...
Hade känts skönt att hittat någonstans att bo om det blir sålt så det är lite spännande att leva just nu..
Tack för allas omtanke!
Jag har känt mig ganska nere ett tag..
Har provridit fyra hästar men pga olika omständigheter har det inte blivit någon....
Ska iväg imorgon och provrida en tolvåring som är välutbildad inom både hopp och dressyr. Känns väldigt spännande och positivt och jag tror det är en häst som kan passa både mig och dottern. Är lite sugen på en äldre häst och förhoppningsvis kunna utveckla min ridning lite. Har ju faktiskt bara ridit unghäst i 10 år.
@happyrider Hoppas hästen passar er.
Låter ju perfekt med en äldre.
@twiga Jobbigt med allergi. Hoppas det fungerar så att du kan starta.
Vår lille är en riktigt trevlig häst Idag red vi ut och han skötte sig perfekt. Kunde gå först och jag och Ratzia gick efter. Sara tom galopperade en liten bit.
Nu har vi en mörkgrå 8-åring och en ljusgrå 3- åring. Nästan som du hade det @fio
@tuaphua med barn kanske? Eller så har sambolivet slagit till på dig, dvs man går upp i vikt som hejsan för man äter annorlunda trots att man inte tycker det. Du har ju haft perioder förut när du varit sjuk o så, har du gått upp lika mycket då?
Själv är jag en sån där som går upp bara jag luktar på en tallrik spaghetti. Har nu kämpat mig ned 8 kg men vill fortsätta ned en bit till. Är iaf toknöjd med mitt nya jag!