Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu är det fullt i alla stall. Sen står det 2 i "ditt" gamla stall.@Maui var kommer alla ponnyungar ifrån? Är dom uppstallade där?
Ja nu är det fullt i alla stall. Sen står det 2 i "ditt" gamla stall.
Hon hade med sig båda. Mamman ledde den ena när hon red den andre. Mamman sa flera gånger
-Galoppera nu, vi har bråttom
Japp, jag vet men det går att göra online ändå....Hon har sin bokföring i en dagbok kära du... Det är inte många verifikationer per månad men det måste göras!
Japp, jag vet men det går att göra online ändå....
Hört talas om internet? Går att fota saker o skicka bilder numera....Utan verifikationer? spännande...
Kallas framtidenUtan verifikationer? spännande...
Hört talas om internet? Går att fota saker o skicka bilder numera....
Men du behöver inte åka till Skauneland för att göra det, det är det jag vill komma fram till! hahahahahhaDå måste jag ju ändå göra det så då kan jag ju lika gärna fortsätta bokföra i dagboken.
Men du behöver inte åka till Skauneland för att göra det, det är det jag vill komma fram till! hahahahahha
Nej i granngården. Stod du inte där?På loftet?
Nej i granngården. Stod du inte där?
hahahahahah mmmmm, efter att ha sett bilder och filmer på fejan så vet jag preciiiiiis varför du var tvungen att åka ner!Vem ska fota menar du och skicka? Det finns ingen annan än jag.. Det är lika lätt som att bokföra, så du förstår ju varför jag måste åka hit!
hahahahahah mmmmm, efter att ha sett bilder och filmer på fejan så vet jag preciiiiiis varför du var tvungen att åka ner!
För er andra som inte sett så vin+mat=tjejparty i Skauneland!
hahahahahah mmmmm, efter att ha sett bilder och filmer på fejan så vet jag preciiiiiis varför du var tvungen att åka ner!
För er andra som inte sett så vin+mat=tjejparty i Skauneland!