Nova ska bli storasyster!

N

Naggur

den 28/12 är det beräknat. är alltså bara 4 veckor gången.

Jag har beställt en pojke eller tvillingar, en av varje=) och helst vill jag inte föda på julafton. vill att barnet/barnen får en "egen" dag

än så länge mår jag bra. men med tanke på hur förra grav va så slår väl illamåendet till vilken dag som helst.
Den här gången tänker jag se till att få illamående medicin. för det funkar ju inte att ligga i sången och kräkas i två veckor i streck när man har en tvååring att ta hand om.

Sv: Nova ska bli storasyster!

Å, grattis! Vad kul, då blir det nya magar i magtråden =)

Hoppas att du slipper illamåendet =)

//julia

Grattis :banana:

Jag vet hur det känns just med det här att må illa = gjorde det hela graviditeten med mitt första barn men mådde bra med mitt andra barn = mådde knappt någe illa alls.
Så vi håller alla hovarna på att det blir lika för dig ;)

kram

Gratulerar.

Minns att jag följde din tråd då Nova skulle födas. Satt ju hemma höggravid då innan Elivia kom ut:D.

de e bara sätta igång då=)
Du skulle ju ha tätt imellan barnen för att behålla mammapenningen?

Tack alla!

Grattis! :banana: Och så säger jag som alla sa till mig "Håll igen över nyår" ;) (bf 14/12 2005, född 1/1 2006)

oh, spännande=)

jag har massa äl-test liggandes. du får hojta till om du inte plussar så kan jag ta me dom till uppsala 9/5=)
men håller tummarna att det blir ett plus såklart=)

Stort grattis.

Hoppas att du får som du önskar :)

//doris, med en son född samma månad som Nova -2007

Tack=)

Ja, inte skulle jag ju bli besviken om de kom ut en hel bunt med tjejer, men det skulle vara kul med en pojk åxå=)

Ska ni på utställningen? Har funderat på äl test så du får gärna ta med dem då om det skulle behövas. Har lite panik har ju bara 3 försök på oss!
Hur många försök behövde ni? Och hur många tog de med nova?

Japp de ska vi. Vi tar och lastar Insanebussen full med drägg och åker till er=) Vi va tydligen bjudna på fest efteråt åxå.

På nova tog det sig på första försöket och denna gången åxå på första försöket=)
Men den här gången känner jag mig inte gravid, det gjorde jag förra gången=)

den 28/12 är det beräknat. är alltså bara 4 veckor gången.

Jag har beställt en pojke eller tvillingar, en av varje=) och helst vill jag inte föda på julafton. vill att barnet/barnen får en "egen" dag

än så länge mår jag bra. men med tanke på hur förra grav va så slår väl illamåendet till vilken dag som helst.
Den här gången tänker jag se till att få illamående medicin. för det funkar ju inte att ligga i sången och kräkas i två veckor i streck när man har en tvååring att ta hand om.

Grattis :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 017
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka sex och inväntar att illamåendet ska börja vilken dag som helst. När jag var gravid med mina två tidigare barn...
Svar
5
· Visningar
1 358
Senast: DarkInNight
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 525
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 540
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka