Sv: NÖtter

Nötter var väl ändå ett alldeles för milt ord - HUR FAN KAN MAN STÅ OCH SE PÅ ??????:mad: :mad: :mad:

Så, nu har jag hämtat mig igen...

Jag såg första hugget, stängde snabbt av och funderade på vad jag egentligen sett...:eek:

Vad är det frågan om egentligen?
Varför gör man detta?
Hur slutar det för barnet? :crazy: (Kommer inte att titta mer på den länken)

Jag är rätt säker på att ormen är "avtandad", men ändå.. :eek: :eek:

Idioter till föräldrar :eek: :mad:

Det där va ju det vidrigaste :crazy:
Hur sjutton är man funtad om man gör sådär ?

Fy sjutton :(

Det är verkligen skrämmade vad människor gör!!!

Hur FAN kan man göra så mot sina barn, är det inte bättre att föräldrarna tvingas ligga där med en orm som INTE är avtandad? :devil:

Ormen är med största säkerhet en venomoid alltså utan giftapparat eller så har man sytt ihop munnen på ormen. Detta är inte helt ovanligt i staterna och stympa ormar för att folk ska kunna ha giftormar som sällskapsdjur.

Men så FRUKTANSVÄRT!! :eek: :eek: Blev alldeles svettig, var bara tvungen att stänga. Ibland undrar man hur det står till med en del människor.....

Kicki, som känner sig ledsen å alla barns vägnar som är utlämnade åt vuxnas godtycke. :cry:

hjälp vad rädd jag blev när ungen grep tag om ormen i slutet :eek::eek:

fy faaaan vilka idioter!!!!! :mad:

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 392
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka