Gnist

Trådstartare
:love:

valp-1001.jpg

Vem kan detta månne vara???

Jo, det är det ju den gamle här i huset, när han bara var en liten trasselsudd :laugh:

Sv: Nostalgi

Han mår alldeles strålande :laugh:

Blev för inte allt för länge sedan länets tredje vackraste veteran och klassade ut ett antal utställningschampinjoner :D :love:

Trillade ner i nostaligträsket idag igen :eek:

Första finsk spetsen i vår ägo med dåvarande kattunge. Dessa två var som ler och långhalm och sov gärna tillsammans både inne och ute i hundkojan senare när de var vuxna. Saknar båda än idag..

nicke-4.jpg

Som vuxen

nicke-3.jpg

nicke-1.jpg

Denna är av någon anledning dubbelexponerad och det syns ju inte att husse står och håller en fågel..

nicke-2.jpg

Bilderna är inscannade och kvaliteten är ju inte heller den bästa på dessa bilder, men de är ändå roliga att ha just för minnenas skull.

Hunden i fråga är född 1990 och heter Hälsingeskogens Nicke, en helt underbar kille :love:

Här tillsammans med tikvalpen vi också hade då.

nicke-o-mira001.jpg

Åååååh, Finsk Spetsar, så otroligt, underbart vackra!!! :love:

Saknar att ha en rödfärgad, ullig sån vid min sida! Och saknar gammeltanta som nu varit död i nio år... Lillkråkan! :love:

//Doccan - som ständigt trånar efter Finsk Spetsar

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 872
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 223
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 313
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka