Jag rider aldrig med nosgrimma. Tycker det är bland det mest onödiga uppfinningar som finns
Rider heller aldrig med nosgrimma... :smirk:
Mvh Huntress
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag rider aldrig med nosgrimma. Tycker det är bland det mest onödiga uppfinningar som finns
men om det nu är du på användarbilden,... så skymtar jag inte en norgrimma?!
På dressyrtävling måste man förstås hänga på en nosgrimma för syns skull. Fast egentligen tycker jag det är helsjuktmen hur gör du på dressyrtävlingar då?
Hmmm...de vanligaste tandfelen uppkommer av en löst spänd nosgrimma.
Har aldrig satt min fot i några konservativa dressyrstall, är oftast på vanliga "skogsmullestall" eller i helt vanliga stall med inackorderingar av varierande sort. :smirk: Tycker dock att det är samma visa överallt. Har min häst ingen nosgrimma så undrar de vad tusan jag inte har det för, det är ju SÅ FULT utan! :smirk: (Själv tycker jag att pållen är vackrast utan...)
Min tanke var bara att om man ser det statistiskt så är fler än hälften här på buke negativa till att ha nosgrimma öht, men i verkligheten så kanske var tionde (max...) är det. Undrar varför det är så?