C

Crying

Tänkte på en sak, kalla lr varma?
skiftar dom ??

Hur ska de vara egentligen?

Min hunds nos brukar vara torr och varken varm eller kall när hon är inne. Ute brukar den oftast bli blöt och kall, även om det är sommar.
Men jag kan bara tala för min hund, men jag tror inte en hunds nos ska vara het eller för "rinnig" iaf.

Min hunds nos är sval och lite fuktig när hon är normal. Leker hon, äter, är ute etc så skiftar den ganska mycket. Likaså öronen.. Leker hon eller gör saker blir dom kokheta, fryser hon är dom iskalla och är hon som vanligt är dom svala och sköna :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 797
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 703
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar