• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Crying
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 004
C

Crying

Tänkte på en sak, kalla lr varma?
skiftar dom ??

Hur ska de vara egentligen?

Min hunds nos brukar vara torr och varken varm eller kall när hon är inne. Ute brukar den oftast bli blöt och kall, även om det är sommar.
Men jag kan bara tala för min hund, men jag tror inte en hunds nos ska vara het eller för "rinnig" iaf.

Min hunds nos är sval och lite fuktig när hon är normal. Leker hon, äter, är ute etc så skiftar den ganska mycket. Likaså öronen.. Leker hon eller gör saker blir dom kokheta, fryser hon är dom iskalla och är hon som vanligt är dom svala och sköna :)

Liknande trådar

Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 034
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 294
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Den varma säsongen närmar sig med stormsteg och jag behöver skaffa en silverduk. Finns det skillnader i kvalitet och vilken tycker ni...
Svar
13
· Visningar
529
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
953
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka