Normalstor långhårig tax - vilken storlek?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hogwartsexpressen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 273
H

Hogwartsexpressen

ja, min kompis hund ska få ett halsband av mig. Det är en normalstor långhåris tax. Vill dock inte fråga ägaren eftersom jag inästan tror att det är hon som blir gladast :p. ngn som har en idé på hur stort halsbandet ska vara? jag tänkte på XS fast det är får litet, antar jag... eller?

Sv: Normalstor långhårig tax - vilken storlek?

Gissar vilt nu men ett 30 cm halsband kanske skulle passa?? Om du träffar vovven ofta kan du kanske mäta lite diskret mot halsbandet den har nu eller något??

Sv: Normalstor långhårig tax - vilken storlek?

ok tack:)

Jag möter nog dom först när jag överlämmnar gåvan :p

aja, kanske kan fråga henne lite diskret över telefon xD

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 850
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 323
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 094
Senast: Sasse
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 270
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka