Lazer09
Trådstartare
Ni är jättefina @parellikusken Hoppas att ni får uppdraget vi filmade för också
Idag har vi busat i snön som äntligen kom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inlägget går inte att seNi är jättefina @parellikusken Hoppas att ni får uppdraget vi filmade för också
Inlägget går inte att se
Skit också Kan nog inte få det att funka eftersom det var ett klipp en kompis lagt ut. Det var i alla fall ett klipp på när jag och körkompisen med islandshästen kör med pulkor och busar i paddocken.
Idag har det börjat töa Jag som var så glad åt att få lite kyla och snö...
KUL!! Grattis!!Vi ska köra uppvisning på Göteborg Horseshow!
Inte i stora arenan, det skulle jag aldrig våga. Men i paddocken inne på mässan.
Vi ska visa upp ridtravare, dressyr, trab och så körning. Och det är i körningen vi kommer in.
Ska bli så roligt, ser verkligen fram emot det. Dacke älskar sånt där och brukar vara överglad, jag älskar när Dacke är glad. Så det blir nog bra.
Ska bara komma fram till hur man tar sig framåt med en vagn på en ridbana på 15x22 meter.. Hmm.
Vi ska köra uppvisning på Göteborg Horseshow!
Inte i stora arenan, det skulle jag aldrig våga. Men i paddocken inne på mässan.
Vi ska visa upp ridtravare, dressyr, trab och så körning. Och det är i körningen vi kommer in.
Ska bli så roligt, ser verkligen fram emot det. Dacke älskar sånt där och brukar vara överglad, jag älskar när Dacke är glad. Så det blir nog bra.
Ska bara komma fram till hur man tar sig framåt med en vagn på en ridbana på 15x22 meter.. Hmm.
KUL!! Grattis!!
Jag jobbar på GHS så lär väl se er nån gång
Absolut @parellikusken
Här har vi varit på slädtur arrangerad av rasföreningen. Eller...De andra körde släde, min avart reds
En härlig tur i 10-12 minus med paus för grill över öppen eld.
Våd var superfin och pigg. Så härligt att vara igång igen. Det här med vila är inte vår grej
Vart lite sugen på att försöka ta upp körningen igen, eller försöket till att köra in iaf. Pratade en del med hon som anordnade turen som är redigt duktig på körning och inkörning. Funderar på att ta hjälp av henne, då jag känner mig för osäker när Våd e såpass osäker. Hon är inte billig så hoppas plånboken tillåter
Hör egentligen till norra älvsborg, men är otrogen och håller till i Göteborg&Bohusläns distriktVad mysigt! Vilken förening hör du till? Kul om du vill ge dig på att körning
Idag har jag köpt en ny sadel.. Fjärde sadeln sedan oktober.. Fungerar inte detta blir jag galen , tycker det är såå svårt är en bates caprilli cair. Pållan rörde sig rätt bra i den när hon varvade ner och jag känner att jag sitter "i" sadeln och inte "på" den.
Är dock lite osäker på vidden för det sitter ett rött järn i nu , det ser bra ut men en annan tyckte att jag kunde gå upp till ett vitt.
Någon som vet hur stor skillnad det blir egentligen på en storlek ?
Ja, sadlar är en hel vetenskap. Har bytt ett gäng gånger innan jag hittade vår. Hade en Bates ett tag och gillade den skarpt!
Vet inte hur stor skillnad det är i grader mellan järnen. Har du ingen återförsäljare i närheten som kan hjälpa dig? Iaf så du får se båda storlekarna framför dig och jämföra vidden.