Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En ridlärarutbildning peakad mot SRL II-diplomering om ca 60 v.Vad tråkigt att du inte hinner med @Cherarriduracell Men jag är nyfiken på vad det är för utbildning du går?
Idag har L och jag hoppat lite Vi hoppade en linje varav det ena hindret hade en liten vattenmatta under. Det var inga konstigheter sa L och hoppade glatt Det var kul att få skutta lite idag även om hindrena inte är så stora.
En ridlärarutbildning peakad mot SRL II-diplomering om ca 60 v.
Kul med hoppning! Fick höra att det inte blev något med medrytteriet igår, hästarna hade blivit för tjocka (eller så hade stalltomten trollat sadelgjordarna kortare) men nu är min sadel med hem, tillsammans med en längre sadelgjord så i helgen blir det ridning för dem i alla fall, så blir det lite sadelgjordsjakt för mig också. Så tokigt, 5 dagar sedan så gick det hur bra som helst att spänna...
det var nog inte deras fel, mamma var med och hjälpte till, de var två personer som spände, ena tryckte sadeln neråt/mot den som spänner, den andra kämpade med att få sadelgjorden att nå runt och det gick inte, så det är visst några rackarhästar som svällt en gnutta...Spännande! Lycka till
Trist att det inte blev som tänkt med medryttarna. Märkligt vad man kan hitta undanflykter om det blir bara lite jobbigt...
det var nog inte deras fel, mamma var med och hjälpte till, de var två personer som spände, ena tryckte sadeln neråt/mot den som spänner, den andra kämpade med att få sadelgjorden att nå runt och det gick inte, så det är visst några rackarhästar som svällt en gnutta...
Hon är ljuvlig!!@KrullTroll Vilket charmtroll L går inte alls på bete och frågan är om han kommer att få gå ute dygnet runt överhuvudtaget. Det beror på övriga hästar i stallet. Så han är inte betestrött alls Han känns tvärtom riktigt pigg just nu Det kanske inte är så konstigt om Våd är lite trött. Förra året var ju torrare också, så det går väl en del energi till att hålla värmen i år kanske?
Blivande terrängmaskin?
Dom är ju så fina så man dör @thoora
Idag har vi hoppat lite igen Det blev en liten serie och det var jobbigt sa L (och ville gärna försöka smita ut på sidorna). Han var ju tvungen att ta i hela vägen Han är lite bekväm ibland Men skam den som ger sig, efter några vingliga försök fick jag ramat in ordentligt och då gick det rakt fram igenom serien Med lite mer träning och styrka kan det nog bli bra