Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va tråkigt, men om du inte kan rida efter olycka förstår jag att det blir motigt. Kan du inte låta en medryttare rida honom, så kan du vara ute när de passar dig och göra sånt du klarar av. Jag har en medryttare och rider själv lite då och då bara. Hästen står på lösdrift och har det bra, så det gör mig inget att han inte rids och tränas 7 dar i veckan längre.Kul att ni är så aktiva med era kusar
Själv har jag insett att jag nog inte kommer klara av hästlivet igen. Kanske får jag bli ponnymorsa åt dottern om några år, men just nu känns det motigt. Har insett att Lukas skulle ha det bättre hos någon som kan rida, köra och pyssla med honom. Men hur släpper man iväg sin kompis sådär bara..?
@parellikusken Vad söta de är ihop Hoppas att ni kommer trivas på "rätt" sida Sverige
Jag och L gjorde ett pass på banan idag. Vi började med att värma upp på den så kallade "tråkrundan", en kort runda på grusväg runt området, och gick sedan in på banan. Med tanke på att L varit lite stretig och okänslig när vi varit ute de sista veckorna trodde jag att det skulle vara en del att träna på idag, men han var en fröjd att rida idag. Lätt för hjälperna och uppmärksam och helt enkelt så där som man vill ha dem Sedan att han faller isär ibland och inte orkar med allt fullt ut det är helt ok. Han är ju inte så gammal, eller färdigskolad, så det får jag ta. Matte är glad idag