det är inte just duktiga kändishästar jag är ute efter (även om det också är ascoolt!) utan en avkomma till ett sto min mamma äger
aha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är inte just duktiga kändishästar jag är ute efter (även om det också är ascoolt!) utan en avkomma till ett sto min mamma äger
@parellikusken Vad fina ni är! Inte så konstigt om han tycker slänggungan är läskig ju, den måste ju vara sjukt konstig i en hästs värld. Hoppas ni får roligt på sommarjobbet
Jag och L har kört idag också. Vi började med att värma upp runt en kortare slinga och gick sedan in på ridbanan och körde lite. Det gick riktigt bra idag! Det började med att han var jätteduktig med trafiken under uppvärmningen och sedan var han superfin på banan. Jag älskar också min fina häst
Drömjobbet ju!Måste skriva att min häst är underbar. Övningskörde för att miljöträna på vårt sommarjobb idag, och Dacke skötte sig ypperligt. Lagom framåt, nyfiken och stabil.
Allt gick bra tills vi slog på slänggungekarusellen.. Den behöver vi öva endel mer på. Inte så konstigt att en häst är rädd för en sån i och för sig.
Jag älskar min fina körhäst.
Så tråkigt att hon har fång! Min skräck att E ska få det. Han har munkorg på sig på sommaren för att hålla hullet i schack.Ni vet denna Hercules jag efterlyst här? Var framfusig och skrev till personen jag trodde ägde honom (ahmen du heter ju samma som den som tävlat enlgit tdb och har en dressyrnordis som profilbild???) visade sig vara rätt och nu har vi snickesnackat i facebookchatten en stund.
Lite upplyftande mitt i allt strul med lillpollan. Hon har tydligen fång och buhu vad fasen jag vet väl inte hur man har sjuka hästar. Nu läggs utbildningsplanerna (och hovarna) på is ett tag.
kan ju vara bra... denna är inte i överhull alls, fick beröm av vet för att hon var i så fint hull. Har inte heller några direkta fångsymptom utöver att hon inte vill lyfta hovarna och står en aningens aning längre isär med benparen än tidigare...Så tråkigt att hon har fång! Min skräck att E ska få det. Han har munkorg på sig på sommaren för att hålla hullet i schack.