• Avel
  • Trådstartare Trådstartare imelda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 069
I

imelda

Någon som vet var man kan hitta fler bilder (förutom den som ligger på Gränsbos hemsida, gärna exteriörbild) på Nobel?

Även hans avkommor vore kul att se och få lite info om!

Sv: Nobel 994

Jag har på fem avkommor på min hemsida (gå till tidigare uppf: Whisky, Wilma, Nebraska, Nairobi och Nike, klicka på de små fotona så kommer du till deras egna sidor med info) + har ett par bilder på Nobel som jag kan leta fram, har bara hoppbilden på honom på hemsidan. :)

*puttar*
Vill åxå jättegärna se fler bilder o helst exteriört.. Vill gärna ha mer info om hur hans avkommor blir åxå vad gäller temperament o ridbarhet främst..

Det är verkligen på tiden att uppfödarnas får ögonen på Nobel.det är en mkt allsidig och fin hingst!
Har några foton på föl från förra året, ska se om jag hittar dom senare.

Kan bara säga att jag har ett underbart fint 3 års sto e Nobel- Irco Mena. Fantasiskt psyke på hästen, det är helt otroligt vilken super cool häst i alla lägen, gör allt man ber om och är alltid glad och arbetsvillig. Rör sig bra speciellt galoppen. Fick klass 1 hopp på 3 års testet! :love:

Kan skicka bilder om du pm: ar mig så jag får din adress. Vet inte hur man sätter in bilder här!

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
994
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 351
Senast: Lyan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 741
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10