Hittarinte

Trådstartare
Jag har en vän som utbildar sig inom NLP. Jag har alltid trott det var humbug, men denna vän är en högst vettig och vetenskapligt lagd människa - så vad ska jag tro?

Är det nån av er som har erfarenheter och kunskap om NLP, som kan förklara lite mer? Är det nåt att testa för personlig utveckling?

Jag har en vän som utbildar sig inom NLP. Jag har alltid trott det var humbug, men denna vän är en högst vettig och vetenskapligt lagd människa - så vad ska jag tro?

Är det nån av er som har erfarenheter och kunskap om NLP, som kan förklara lite mer? Är det nåt att testa för personlig utveckling?

Att det är humbug.

https://www.vof.se/skepdic/neurolingvistisk-programmering/

Om man vill minska omfånget i sin plånbok kan man testa. Det enda det är bevisat effektivt för.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 806
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 450
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama