Nish är frisk!

Yrja

Trådstartare
Måste bara berätta av mig.. :D

Nu har han varit piggare i några dagar, vi har tvingat ut honom och så. I förrgår fick vi dock slänga två syrsor då han inte ville ha dem - galet, han hade inte fått på 1-2 dagar. Men iaf. I morse gav mamma honom 2 hela äppelbitar som han åt direkt. När jag kom hem idag sen så var han helpigg och tittade nyfiket. Satte mig vid datorn och så började det kraffsas ifrån terariet. Han ville ut!! :banana: För första gången på hur länge som helst som ville han ut, av sig själv. :love:

Han kastade sig ut på stolen.. men när han hörde min musik stannade han och 3-4 min senare vände han och gick in igen. Sen klättrade han runt därinne och nu gick jag dit o kika på honom - galet nyfiken.
Provade ge honom ett blad citronmeliss och han åt direkt! Yeyy.. :D sen fick jag i han en bit äpple igen.. ville inte försöra mina lyckliga förhoppningar så nu får han inget mer på några timmar - så att han inte får chansen att blunda för maten igen. :devil:

Hör hur han klättrar runt därinne nu, är aldrig stilla. :) Är så glad att våran lilla Nish är lycklig igen.

Sv: Nish är frisk!

Skönt att höra! Lilla Shiva har precis ömsat och det har tydligen utlöst "ödlefnatt" :D
På kvällarna far hon omkring som en galning i terrariet och öppnar man dörren så hoppar hon ut på en. Man får väl förmoda att det tyder på att hon mår bra... Men bada det vill hon fortfarande inte (vattenagam som hon är!) :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 804
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 667
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 551
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka