six feet under

Trådstartare
3+4 på Nimmerdor vad säger ni om det Hiss eller diss ? Den tilltänkta blandningen är Kannan - Pessoa VDL med Irco Marco på mormor.

Jag har en uppfödning med 3+4 med Nimmerdor i stammen. Endast två år så vet inte än hur mycket Nimmerdorblodet slagit igenom. Enklaste hästen jag har haft att rida in i allafall

Jag gör en sån i år. Kannan som pappa och mamman har Nimmerdor i tredje led.

Har gjort tre stycken som är linjeavlade på Nimmerdor redan, men då med Nimmerdor lite längre bak i leden på hingstarna - samma sto.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 049
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Är jag korkad som går och suktar efter en jättefin motorcykel för 90.000:-? Ena sidan av mig tänker att det är alldeles för mycket...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 327
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar