six feet under

Trådstartare
3+4 på Nimmerdor vad säger ni om det Hiss eller diss ? Den tilltänkta blandningen är Kannan - Pessoa VDL med Irco Marco på mormor.

Jag har en uppfödning med 3+4 med Nimmerdor i stammen. Endast två år så vet inte än hur mycket Nimmerdorblodet slagit igenom. Enklaste hästen jag har haft att rida in i allafall

Jag gör en sån i år. Kannan som pappa och mamman har Nimmerdor i tredje led.

Har gjort tre stycken som är linjeavlade på Nimmerdor redan, men då med Nimmerdor lite längre bak i leden på hingstarna - samma sto.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren... 17 18 19
Svar
369
· Visningar
28 781
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 901
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Är jag korkad som går och suktar efter en jättefin motorcykel för 90.000:-? Ena sidan av mig tänker att det är alldeles för mycket... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 330
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka