six feet under

Trådstartare
3+4 på Nimmerdor vad säger ni om det Hiss eller diss ? Den tilltänkta blandningen är Kannan - Pessoa VDL med Irco Marco på mormor.
 
Jag har en uppfödning med 3+4 med Nimmerdor i stammen. Endast två år så vet inte än hur mycket Nimmerdorblodet slagit igenom. Enklaste hästen jag har haft att rida in i allafall
 
Jag gör en sån i år. Kannan som pappa och mamman har Nimmerdor i tredje led.

Har gjort tre stycken som är linjeavlade på Nimmerdor redan, men då med Nimmerdor lite längre bak i leden på hingstarna - samma sto.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
12
· Visningar
1 703
Kropp & Själ När jag sover hemma har jag, i alla fall senaste halvåret, vaknat med täppt näsa och ofta grusiga ögon också. Jag har funderat på om det...
Svar
13
· Visningar
652
Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
2
Svar
21
· Visningar
1 703
Senast: bettysmatte
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp