Nilsson PINSAM

Nebraska

Trådstartare
Någon som såg Vinnare igår?Nilsson pratade om aktuella elitloppshästar,och sa flera gånger HON om Gigant Neo :crazy: .Trots han fick viss fingervisning från Almenäs(hon har verkligen blivit en klippa!).Pinsamt var ordet!

Sv: Nilsson PINSAM

Jag håller med! :smirk:

Angående expertkommentatorer... Jag tycker Lennart Forsgren var mycket bra i diskussionen om From Above skulle startat eller inte. :bow:

Sv: Nilsson PINSAM

Lines skrev:
Någon som såg Vinnare igår?Nilsson pratade om aktuella elitloppshästar,och sa flera gånger HON om Gigant Neo :crazy: .Trots han fick viss fingervisning från Almenäs(hon har verkligen blivit en klippa!).Pinsamt var ordet!

Han kanske har en släng av det som många har som inte kan minnas namn... men blandar ihopm kön istället!
Inte så farligt tycker jag...
Jag visste iaf vilken häst han pratade om.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 390
Senast: Palermo
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 705
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 821
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 423
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka