Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har funderat på att sy eget täcke till min lilla tik..undrar bara om ni som är så duktiga på att sy era har några ritningar på nått täcke? är väldigt dålig på att bara slänga ihop nått
Jag har ett mönster och det är det jag sydde nr 7 av. Det är den som passar SÄMST av allt jag gjort förutom myggdressen men det är bara en test och den har han vuxit ur nu.
Så jag har ändrat mönstret så det passar min hund.
Alla dresser utom 4, 8 och 13 (täckena) har jag utgått från det mönstret men gjort om.
Jag är inte snål med mönstret om du vill ha det men då måste jag fota det och lägga in i datorn först =)
gu va sött har funderat på å sy om en luvtröja som jag har. har testat den på henne och hon såg jätte kul ut men det blir nog bättre om man syr in den lite
mönstret jag beställde var till en chihuahua i storleken, så jag förstorade det bara då jag skulle sy mitt till min kinesiska nakenhund.
Men en kines och en chihuahua har inte samma proportioner fick jag erfara så jag har mätt på min egen hund ut just hans storlek vilket gör att kläderna kanske inte passar en annan kines heller :smirk:
Men är man lite god för logiskt tänkande så är det inga problem att fatta vart man kanske bör mäta sin egen hund för att det ska passa. Tex under magen där det måste gå upp lite baktill för annars kissar han ju på den osv...
Men jag ska skicka mönstret till dig så fort jag får in det i datorn
Hm, harklar mig....skulle man kunna få tigga ett mönster här med!!! (Behöver dock förstora ännu mer då det är till lagotton, om jag lyckas vill säga) - fastnade för nr. 8!
hej.
Guud vad snygga kläder du lyckats knåpa ihop... Har själv en kines och har sytt en overall innan till honom. Men jag hade inget mönster då utan fick knåpa och pillra lääääänge för att få det bra. Skulle vara jättesnällt om man kunde få snylta lite på dina fina mönster??
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.