I
InsaneSpliffwizard
Sv: Ni som röker, röker ni runt hästen?
Koncentrerar sig på ciggen gör man inte direkt.
Tyglarna i ena handen och ciggen i den andra. Jag reagerar om min häst sprätter till lika bra med en cigg i handen som utan.
Att det kan se illa ut att röka på hästryggen är det enda argument jag kan gå med på. Men sedan har jag också den principen att vad andra anser ser illa ut, bryr jag mig inte om för fem öre så länge det inte skadar någon.
Min häst tycker dessutom att tobaksrök luktar gott.
flikkan skrev:men då koncentrerar du dig ju på din cigarett istället för hästen... och tänk om du råkar tappa cigaretten i hästens man så det fattar eld när du är i skogen och rider. va gör du då... jag tycker rökning är fel men jag kan ju inte förbjuda någon att röka men skada inte de som inte vill eller som kan sägga tilll om det...
Koncentrerar sig på ciggen gör man inte direkt.
Tyglarna i ena handen och ciggen i den andra. Jag reagerar om min häst sprätter till lika bra med en cigg i handen som utan.
Att det kan se illa ut att röka på hästryggen är det enda argument jag kan gå med på. Men sedan har jag också den principen att vad andra anser ser illa ut, bryr jag mig inte om för fem öre så länge det inte skadar någon.
Min häst tycker dessutom att tobaksrök luktar gott.