Sv: Ni som lever med kronisk värk..
Knapp

Skulle jag vakna smärtfri en dag - DÅ skulle jag bli riktigt jäkla orolig
MEEEN jag måste få berätta något alldeles fantastiskt!
Några av mina fantastiska vänner har "skramlat ihop" till en bäddmadrass med memoryfoam till mig!
Den är verkligen helt jäkla underbar, och jag är så oerhört jättetacksam!
Har klarat mig helt utan alvedon nu i två dygn (dvs. sedan jag fick madrassen) - och har kunnat promenera hundarna NÄSTAN problemfritt
Den kom dessutom verkligen i "rättan tid" då jag var rädd att muskeln som krånglade i somras - och som gjorde att jag inte kunde gå alls utan skrek när jag hasade fram - skulle börja krångla igen...den känslan släppte efter en kort stund - helt magiskt!
Knapp
Nä, alla skelettskador o.s.v är medfött så vitt jag vet - fråga mig inte hur det gick tillOj! Det var inte dåligt med problem...Är det medfödda besvär i kombination med olycka? Kan inte låta bli att fråga med tanke på din ringa ålder.
Det är samma för mig, jag har vant mig vid att ha ont - jag vet ju inget annat, men usch vad ynklig jag blir om något "litet" tillkommer (typ sprickorna jag haft i handled, fot och finger, dock inte samtidigt)Man vänjer sig i viss mån, det finns inga andra val liksom.
Men man vänjer sig, speciellt om man har turen att ha konstant smärta som inte ändra så mycket. Det är värre när det ökar och minskar i intensitet.
OBS menar nu inte att alla gör det och man kan 'vänja sig' med hur mycket smärta som helst, talar för mig nu, fullt medveten om att det finns många som har det mycket värre!!
Skulle jag vakna smärtfri en dag - DÅ skulle jag bli riktigt jäkla orolig
MEEEN jag måste få berätta något alldeles fantastiskt!
Några av mina fantastiska vänner har "skramlat ihop" till en bäddmadrass med memoryfoam till mig!
Den är verkligen helt jäkla underbar, och jag är så oerhört jättetacksam!

Har klarat mig helt utan alvedon nu i två dygn (dvs. sedan jag fick madrassen) - och har kunnat promenera hundarna NÄSTAN problemfritt

Den kom dessutom verkligen i "rättan tid" då jag var rädd att muskeln som krånglade i somras - och som gjorde att jag inte kunde gå alls utan skrek när jag hasade fram - skulle börja krångla igen...den känslan släppte efter en kort stund - helt magiskt!
Senast ändrad: