Ni som kan med digitalkameror se hit

mysko

Trådstartare
Min kamera gav ifrån sig ett långt piiiiip och sedan kan jag inte öppna den mer :eek: vad har hänt?
Hur ska jag göra för att kunna ta kort igen?

Tacksam för svar!
 
byt batterier, digitalkamror suger i sig batterierna på en kvart om de är igång..
vanliga batterier från rusta räcker till att knäppa 2 kort UTAN displayen igång.. lite annorlunda mot för vanlig kamera där man kanske behöver byta batterier var fjärde år.. :crazy:
 
Jag har bytt men det hjälpte inte :crazy:

Det började när jag hade den på video, kan jag ha trykt på någon knapp under program som har spärrat den??

Jag är inte teknisk det är bara att erkänna :o
 
hmm.. skumt.. ta med dig kameran n till butiken där du köpte den så får dom fixa den.. eller ge dig en ny.. för dom ska normalt sett inte låsa sig..
 

Liknande trådar

Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
197
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
306
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 552
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp