Ni som har Storytel

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mint
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 743

Mint

Trådstartare
Har en lite udda fråga till er som har Storytel. Har ni fått mail med tex. rekommendationer baserat på böcker ni lyssnat på?

Anledningen till frågan är att jag har ett Storytel-konto på en annan persons mailadress, och jag undrar om hen kan se vad jag har lyssnat på för böcker. :D Hen har inte lösenordet till kontot, utan det är bara om det kommer automatiska mail.

Ps. Jag lyssnar inte på särskilt suspekta böcker, det är bara en person som inte behöver veta allt jag läser om ;)

Ja, jag kan ibland få mail om förslag på böcker och nyhetsbrev (om det nu inte är samma sak) men böckerna du läst/lyssnat på kommer nog inte upp i de mailen. Inte vad jag märkt iaf!

Ja det får man, men om jag minns rätt kan man stänga av den funktionen? Kolla bland dina inställningar/konto.

Tror aldrig jag fått mail från Storytel? Bara när jag bytt kort å glömt meddela det så att jag inte kunnat betala...

Jag får mail men inget om förslag. Brukar stå nyheter och inbjudan till frukostläsning mm

Har aldrig sett att det står vad man lyssnat på för böcker

Har en lite udda fråga till er som har Storytel. Har ni fått mail med tex. rekommendationer baserat på böcker ni lyssnat på?

Anledningen till frågan är att jag har ett Storytel-konto på en annan persons mailadress, och jag undrar om hen kan se vad jag har lyssnat på för böcker. :D Hen har inte lösenordet till kontot, utan det är bara om det kommer automatiska mail.

Ps. Jag lyssnar inte på särskilt suspekta böcker, det är bara en person som inte behöver veta allt jag läser om ;)
Jag har aldrig fått några mejl som är kopplade till vad jag lyssnat på.

Men varför i hela fridens namn har du ett storytelkonto på en annan persons mejladress? När hela webben svämmar över av möjligheter att skapa egna, anonyma mejlkonton.... Byt mejladress för kontot, är mitt förslag! En hotmejl som heter "mintstorytel@hotmail..com" eller vad som helst hade väl varit bättre...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 192
Senast: skiesabove
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI
  • FÅRtråden