Ni som har läst Hunger Games OCH sett filmerna

Lillagoajag

Trådstartare
Följer filmerna böckerna? Jag som har sett ettan och tvåan, kan jag läsa första och andra boken utan att förstöra de kommande filmerna?

Sv: Ni som har läst Hunger Games OCH sett filmerna

Svar JA :D

Tycker de följer väldigt bra, vad jag kan komma ihåg avslöjas ingenting i böckerna som kommer hända i den kommande filmen :)

Följer filmerna böckerna? Jag som har sett ettan och tvåan, kan jag läsa första och andra boken utan att förstöra de kommande filmerna?

Ja, film 2 slutar exakt där bok 2 slutar, så du kan läsa utan att oroa dig! "Förvarnar" om att böckerna är riktigt bra också ;) De är skrivna på ett sådant sätt att filmerna omöjligt kan göra böckerna rättvisa tyvärr, även om filmerna är bra.

Ja, film 2 slutar exakt där bok 2 slutar, så du kan läsa utan att oroa dig! "Förvarnar" om att böckerna är riktigt bra också ;) De är skrivna på ett sådant sätt att filmerna omöjligt kan göra böckerna rättvisa tyvärr, även om filmerna är bra.

+ zassoo Tack för svar!

Ja, jag har hört att böckerna ska vara så bra, så därför vill jag se filmerna först så kanske jag lyckas få "bra upplevelse" med båda ;)

Ja, du kan läsa böckerna!

Jag såg ettan först. Läste sedan trilogin och såg nyligen tvåan. Stämmer väldigt bra överens och inget blir förstört. Jag blev väldigt överraskad över hur klockrent det var! :) nu kan jag knappt bärja mig tills del tre kommer :D

Ja, du kan läsa böckerna!

Jag såg ettan först. Läste sedan trilogin och såg nyligen tvåan. Stämmer väldigt bra överens och inget blir förstört. Jag blev väldigt överraskad över hur klockrent det var! :) nu kan jag knappt bärja mig tills del tre kommer :D

Då är vi två :D :D

ÄLSKAR DEN TRILOGIN!
Har nog läst alla tre böcker minst tre gånger. (Haha)
Men än så länge tycker jag att filmerna stämt jätte bra ihop med böckerna och jag har absolut inte blivit besviken. Är nog kul att läsa dom nu igen efter att ha sett filmerna och vet hur allt ser ut osv! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 133
Senast: Svartkatt
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 963
Senast: Karro-Lina
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
15 498
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama