Ni som har fri tillgång till hö åt era hästar, hur har ni löst det?

Sammet

Trådstartare
Kan ni ta kort på era höhäckar och beskriva för och nackdelar med dom?

Jag har fått tag i en person som kan svettsa åt mig, så skall bygga en egen höhäck. Men hur gör man det smartast`?

Sv: Ni som har fri tillgång till hö åt era hästar, hur har ni löst det?

Vi har fri tillgång till våra hästar men tycker d eblir för mkt spill med bal i hagen så vi tog sj pallar å byggde om till typ potatis lådor sen knökar man dom med hö. inget spill å maten varar ca 3 dagar till 2 hästar sen e de bara å ta 3 fulla skott kärror så e den full igen =)

Sv: Ni som har fri tillgång till hö åt era hästar, hur har ni löst det?

Aha, bilder?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 592
Senast: Fibusen
·
Foder & Strö Skall se om jag kan ta ett nyare kort på henne. Detta är från april. Men hon har lagt på sig rejält nu. I vintras va hon lite för smal...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 774
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka