Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag antar att jag inte är den enda som blir hemma av någon anledning - i mitt fall sjukdom samt katt som aldrig upplevt fyrverkerier Men nyår hemma på egen hand brukar bli såååå tråkigt. Vad hittar ni andra hemmasittare på till nyår?
Lyx! Här har jag bara ett par meter mellan fönster och gångväg. På andra sidan gångväg finns ett hyfsat stort fält med skog bakom. Var smäller folk? Intill huset till den milda grad att jag som inte ens är rädd för raketer helt enkelt inte törs gå ut och tittaJag och katten firar hemma, utan fyrverkerier bor lantligt så det är inte så vanligt med sånt.
Alltså den betjänten, han är tråkig, efter alla år har han inte lärt sig att lyfta på fötterna när han går!!!Men hallå - jag hoppas att folk iaf har vett nog att glo på grevinnan och betjänten?!
Lyx! Här har jag bara ett par meter mellan fönster och gångväg. På andra sidan gångväg finns ett hyfsat stort fält med skog bakom. Var smäller folk? Intill huset till den milda grad att jag som inte ens är rädd för raketer helt enkelt inte törs gå ut och titta
Förra året var iaf äldsta katten inte så rädd, om än försiktig. Få se hur det går i år med honom och ffa lillkatten. Är det inga problem så kanske kaaaanske jag kan bege mig iväg och fota raketer nästa år som jag brukade innan jag blev med katt.
Framför allt är det skönt att slippa känna JUST DEN HÄR KVÄLLEN MÅSTE BLI SPECIELL FÖR DET ÄR NYÅR med diverse middagar och fester och dyl.
Neeeeeej, han är ju underbar! Grevinnan och betjänten är något av årets höjdpunkt för egen del, mycket viktigare än både Kalle Anka och julmat. Har kollat på det årligen sen jag var en liten skit, är det nånting jag aldrig tröttnat på så är det grevinnan och betjäntenAlltså den betjänten, han är tråkig, efter alla år har han inte lärt sig att lyfta på fötterna när han går!!!