Ni som är glutenintoleranta och vill/har fått barn...

D

Dia

Hejsan alla!

Detta är mitt första inlägg så ja hoppas de blir rätt och att ja får många hjälpande svar på min fråga.

Jag och sambon har äntligen bestämt oss för att de nu börjar bli dags att skaffa barn.

Men jag som tjej har glutenintolerans och har alltid fått höra att vi har mycket svårt att bli med barn.

Är de något som ni också hört?

Stämde de in på er som fått barn och är intoleranta, hade ni svårt för de? Hur länge försökte ni innan ni blev gravida?

Har hört att zink är en brist hos oss som kan göra att de blir svårare, någon som vet något annat??

Kom gärna med tips och tankar, hade behövt höra hur ni andra har haft och uppfattar detta.

Tack på förhand alla hjälpsamma.

Sv: Ni som är glutenintoleranta och vill/har fått barn...

Själv har jag inga barn och är inte glutenintolerant heller, men jag är ett av två barn min glutenintoleranta mamma fick på 70-talet. Hon hade inte alls svårt att bli med barn utan slutade med preventivmedel och blev gravid mer eller mindre på en gång. Hon var 20 år gammal med brorsan och 25 år gammal när hon fick mig.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 198
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 470
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 075
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm