Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fäller era kissar av kragen ibland?Min har fällt av den varje höst och jag undrar om det ska vara så eller om hon mår dåligt eller om det är nått annat som är fel?
De flesta skogisar fäller ur ordentligt någon gång om året och tappar då ofta hela eller delar av kragen så det är inget konstigt eller något att oroa sig för. Somliga får så lite päls kvar att man nästan bara på svansen kan se att de faktiskt är semilånghår
Hästmänniskan Det är tokigt att tänka så tycker jag, uppfödning och viljan att bevara och ta fram vettiga hästar i den här världen får inte vara helt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.