Ni med inackorderingar....

O

Orkan

....hur gör ni om det går att välja att hjälpa till för lite billigare hyra eller betala fullt pris utan att hjälpa till och ni har en inackordering som ni inte tycker klarar av dessa uppgifter som ska göras för att få billigare hyra? Det där lät lite snurrigt kanske men t.ex en i stallet som inte är så hästvan, kan man då hindra henne från att välja det billigare alternativet för att man inte vill att hon ska leda ens unghästar m.m.?
Tacksam för alla svar om hur man kan gå tillväga utan att folk känner sig orättvist behandlade!

Sv: Ni med inackorderingar....

Jag hade sagt rent ut att personen får börja betala full pris pga. att jag inte är nöjd men den personen gör.

Sv: Ni med inackorderingar....

Skulle lagt ut det lite fint. Sagt att du gärna vill att hon blir mer van vid att hantera unghästar först.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 898
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 191
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar