Ni med hästar till salu!

Sv: Ni med hästar till salu!

Känns inte seriöst men vad vet jag... försökte googla namnet och fick faktiskt en träff med vad som verkar vara samma typ av mail som jag har fått... känns därför ännu mindre seriöst.... svårt dock att veta vad de sa eftersom det var på spanska eller nått...

mmm... kändes så... men man vet ju aldrig... vill ju inte idiot förklara en ev. kund om det nu hade varit det. ;)

Jag har en gammal annons kvar tydligen, kan inte själv hitta den men har ändå fått flera såna mejl. Jag öppnar dom inte eftersom de inte är seriösa för fem öre.

Jag har också fått mailet, trots att jag inte har någon häst till salu. Båg.

kl

mail som är på språk jag inte förstår åker automatiskt i skräpkorgen hos mig :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Priser på strö och foder har ökat kraftigt, stallhyror stiger pga detta. Massor av hästar till salu, verkar vara svårsålt. Massor av...
2
Svar
21
· Visningar
2 478
Senast: Ainon
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 616
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?