replica
Trådstartare
Hur fungerar det ni som har mer än en hund? Hur många har ni? Köpte ni hundarna samtidigt? Om nej, hur reagerade den första hunden? Vad är det för kön på dem? Hur gör ni på promenader? Tar ni dem samtidigt eller var för sig? (Har hört att man ska ta dem var för sig?!)Vart sover era hundar? Hur reagerar dem om ni skulle lämna en av dem ensam hemma? Om ni lämnar alla/båda hemma själva? Busar de mycket?
Anledningen till varför jag frågar är att vi kanske ska skaffa en vovve till. Vi har redan en 4årig colliehanne, och funderar på att skaffa en collievalp till.
Familjens nuvarande hund spenderar oehört mycket tid i mitt lilla rum, han trivs där inne och vill väldigt gärna sova här spec. i sängen. Tycker själv det är supermysigt och skulle inte vilja byta bort det mot hela världen! Men, hur ska det gå om man skaffar en hund till?!
Några tankar och ideer?!
Anledningen till varför jag frågar är att vi kanske ska skaffa en vovve till. Vi har redan en 4årig colliehanne, och funderar på att skaffa en collievalp till.
Familjens nuvarande hund spenderar oehört mycket tid i mitt lilla rum, han trivs där inne och vill väldigt gärna sova här spec. i sängen. Tycker själv det är supermysigt och skulle inte vilja byta bort det mot hela världen! Men, hur ska det gå om man skaffar en hund till?!
Några tankar och ideer?!