Ni matchningstöntar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 2 864
Sv: Ni matchningstöntar

Härligt att det finns fler som har ett behov av att tokmatcha... Har ingen speciell färg, utan har prylar i olika färger. Det viktiga är ju att man matchar lindor, schabrak och egna kläder vid ridning ;) Så det gäller att ha ett stort urval... Och det är ju så roligt att köpa också!

Hej!

För mig är det lila som gäller!
Min vagn! :D
JOCPRQJQHNJPC.jpg

Kolla in www.ponnyprakt.se och www.oxhorsestore.com !

Mvh Lisa

Hej!

Ja vad gör man inte om man har tröttnat på tråkiga färger! ;)
Sen har jag målat pisken lila oxå, det ska ju matcha :D
Hade tänkt köpa huvudlag, tömmar, draglinor och däckelunderlägg i lila oxå. Selen får dock vara svart, än så länge! :D :D :rofl: :D

Mvh Lisa :p

Jag fördöker få tag i orange grejer. Dels är det min färg och dels är det ingen som tar "mina" saker... ;) Men det är jättesvårt att få tag i och när man väl får tag i nåt så är det olika orange. Svårt att matcha. :cry:
Menjag tycker mkt om rött o blått också...

Creme, skogsgrönt och Marin m. guld detalj :) Har brun utrustning. :love:

grönt och svart till fuxmärren.
blått och natur till brna nordisen.
Svart/grått och natur till bruna travaren.
vad jag har på mig skiter jag ock fullständigt i :crazy:

Min fux har väldigt mkt creme o brunt, + fårskinn. Har även en hel del grönt, blått, lite grått o det senaste vi gett oss in på är olivgrönt :d

Rött med svart o gult är min hästs färger.

Grisan_29_maj_05_002.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 150
Senast: Capybara
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka