NI galoppkunniga vad säger ni om denna

Sv: NI galoppkunniga vad säger ni om denna

Jag har bara nämt avkommor registrerade i General Stud Book hos Weatherbys.
Det var det enda resultatet som jag hittade i internationell lista på henne. Jag sa inte att det inte fanns några flera resultat att hitta om man hade tillgång till Skandinaviska resultat listor.
Tänkte att det kanske kunde hjälpa dig att hitta mer information om du fick den officiella härstamningen eftersom det finns fler hästar med namnet Secret Charm i fullblods världen. Det är ju roligt att höra att hon gjort över 60 starter i sin karriär.
Lycka till med aveln.

Sv: NI galoppkunniga vad säger ni om denna

Jag känner inte igen de första leden jag heller, sen är det så pass långt tillbaka och det är inflation i Northern Dancer där:o Så det säger inget om prestationen egentligen.

Native Dancer/ Raise a Native (också långt tillbaka) däremot har ju funnits i många bra ridhästar men det är enligt dem som kan mer än jag lite varning på att det är genom Mr Prospector sen, han har väl inte utmärkt sej i ridhästaveln, tydligen.
Men de där "stora" har ju så enormt många avkommor som i sin tur har avkommor så det enda man kan säga är att vissa linjer oftare förekommer i bra ridhästar (som Native Dancer, Bold Ruler är en annan liksom Furioso förstås:idea:) alt i bra galopphästar då. Sen spelar självklart en massa annat in också, kombinationer, uppfödning träning mm. Men det vet du självklart!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 786
Senast: Jamienoble
·
Hundavel & Ras Alltså, det är extremt enkelt att hantera hydrolat 😅 Jag har mitt i kylen, droppar en droppe på en möbeltass eller tops, och lägger den...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 514
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj

Hästrelaterat

Omröstningar