Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte du komma hit och rensa lite? Jag blir knäpp på röran, men orkar inte ta tag i den heller.
Det är väl inte helt hemskt heller, men det vore skönt med ordning nån gång ibland, utan att majoriteten av ens saker ligger i ikea-kassar bakom stängda dörrar...
/Lavinia, prioriterar hästarna
I en plastlåda i städskrubben (som är i köket).Hur förvarar ni andra era mediciner? Eller vågar man fråga
Jag har lite i förrådet i källaren, lite i ett skåp i köket, å i ett annat skåp i köket, på en bänk, i min väska Överallt
Borde gå igenom och slänga allt vi inte använder men jag tänker att det är bra att ha, oavsett om dom gick ut för fyra år sen
Inga problem! Jag tycker det är kul. Idag har jag nästan tömt det lilla utrymmet vi har ute och har ett fullt släp som jag funderar på om jag ska orka sälja på loppis eller skänka.
Hur förvarar ni andra era mediciner? Eller vågar man fråga
Jag har lite i förrådet i källaren, lite i ett skåp i köket, å i ett annat skåp i köket, på en bänk, i min väska Överallt
Borde gå igenom och slänga allt vi inte använder men jag tänker att det är bra att ha, oavsett om dom gick ut för fyra år sen
I en plastlåda i städskrubben (som är i köket).
Vill du verkligen använda medicin som har gått ut ur datum? Om ja, låt det vara kvar om du vill fortsätta ha det rörigt i dom lådorna om nej (vilket jag inte hade velat!) Lämna in all gamla medicin till apoteket och sortera upp dina lådor
Haha kunde inte låta bliNej, det vill jag väl egentligen inte
Har ingen städskrubb så får bli ett hyllplan i köket ändå så länge. När toan är färdigrenoverad så kan vi stoppa in det där i ett skåp.
Känner igen den känslan jag har slut på kartonger och det ser ut som ett bombnedslag. Inte har jag fått sålt just nått av det jag lagt ut på fb grupper heller lite jobbigt att förvara allt som "ska" säljas tills det är sålt. Med min otur får jag väl släpa med mig det till dalarna och ställa mig på hammarbackens loppisDu kan få komma hit också!
La mig i sängen och ger upp en liten stund. Men får väl ta tag i det sen igen för vi ska ha besök i helgen, inget jag ser fram emot i den här röran
Stoppar snart in allt i ett rum och slänger nyckeln. Var kommer allt ifrån?!
Hur förvarar ni andra era mediciner? Eller vågar man fråga
Känner igen den känslan jag har slut på kartonger och det ser ut som ett bombnedslag. Inte har jag fått sålt just nått av det jag lagt ut på fb grupper heller lite jobbigt att förvara allt som "ska" säljas tills det är sålt. Med min otur får jag väl släpa med mig det till dalarna och ställa mig på hammarbackens loppis
Nu börjar det se bättre ut i flyttpackningen. Sängkläderna och handdukar fick plats i en låda, nöjd nu är det iof lite som används än men ändå. Tömt nästan hela köksskåpen, garderoberna är tomma, allt tyg är packat, ja börjar bli bättre
nu är jag nyfiken vad du säljer med utrop på 1000 krNu vågar jag mig på före och efterbilder på altanen som iaf vi tycker har fått ett lyft
Första bilden är visningsbild från vi köpte huset. Andra bilden är från hur det såg ut för två veckor sen, bara att ni inte ser all bröte vi hade där inne + att vi gjort halva altanen till kaningård, men dom har jag slängt ut i trädgården nu
Å dom två sista är från typ nyss. Fattas bara utemöbler sen ska vi sitta där hela sommaren
(Å fönstret som står till höger å lutar mot väggen ska bytas på toaletten på lördag med hjälp av grannen )
Supernöjd!, nu kan ni få komma på fika, men ta med egen stol
Även fått sålt en sak, fått bud på båda aktionerna på tradera varav den ena självklart blev medlem för en månad sen utan omdömen
Hade i vanliga fall inte spelat så stor roll men nu var utropspriset på en tusenlapp så jag hoppas människan tänker köpa
nu är jag nyfiken vad du säljer med utrop på 1000 kr
vad fint det ser ut på altanen